Het glossy magazine UW-Vloer is een waardevolle inspiratie- en informatiebron voor iedereen die op zoek is naar een nieuwe vloer of producten voor een vloer. Het magazine is gevuld met reportages, foto’s, interviews en rubrieken op het gebied van vloeren. Met overzichtelijke keuzemogelijkheden, productinformatie en praktische tips over het aanschaffen van een vloer.
Doelgroep: de consument die op zoek is naar een nieuwe vloer
UW Vloer verschijnt 1 x per jaar in december
Verspreiding: via kiosken, boek- & tijdschriftenwinkels, supermarkten en online verkoop via diverse woonwebsites en webwinkels.
Het magazine wordt door middel van doelgerichte inzet van diverse kanalen onder de aandacht gebracht.
Wanneer u een advertentie plaatst in het magazine UW Vloer, kunt u een jaar lang gebruik maken van onze website UW-vloer.nl, waar wij jaarlijks circa 115.000 bezoekers hebben.
U kunt natuurlijk ook alleen online met ons meedoen. Neem voor de mogelijkheden contact met ons op.
Neem vrijblijvend contact met ons op: