Het glossy magazine UW-Haard is een waardevolle inspiratie- en informatiebron voor iedereen die op zoek is naar een nieuwe haard of kachel. Het magazine is gevuld met reportages, foto’s, interviews en rubrieken op het gebied van haarden. Met overzichtelijke keuzemogelijkheden, productinformatie en praktische tips bij de aanschaf van een nieuwe haard of kachel.

Doelgroep: de consument die op zoek is naar een nieuwe haard of kachel
UW Haard verschijnt 1 x per jaar in Oktober

  • Formaat: 230 mm x 300 mm
  • Oplage: 25.000 exemplaren
  • Pagina’s: 130

Verspreiding: via kiosken, boek- & tijdschriftenwinkels, supermarkten en online verkoop via diverse woonwebsites en webwinkels.
Het magazine wordt door middel van doelgerichte inzet van diverse kanalen onder de aandacht gebracht.

 

Wat bieden wij u

Wanneer u een advertentie plaatst in het magazine UW Haard, kunt u een jaar lang gebruik maken van onze website UW-haard.nl, waar wij jaarlijks circa 230.000 bezoekers hebben.

  • Opname beeldmateriaal met bronvermelding in redactionele stukken van het magazine
  • Plaatsing van persberichten op UW-haard.nl
  • Brochure | informatie aanvragen van bezoekers
  • Bezoekers naar uw eigen website via links
  • Plaatsing van (nieuwe) producten op onze website
  • Enige tijd gebruik maken van onze redactie voor het plaatsen van uw producten op de website
  • Doorplaatsing van uw producten op UW-woonidee.nl
  • Opname als dealer in “Dealers vinden” op de website, hier kan de consument door intoetsen van de postcode een verkooppunt vinden via Google maps.
  • Aandacht voor uw producten op onze Sociale Media kanalen

U kunt natuurlijk ook alleen online met ons meedoen. Neem voor de mogelijkheden contact met ons op.

Promotie van UW Haard magazine

  • Content marketing
  • Maandelijkse nieuwsbrief met 10.000 abonnees
  • Promotie via Sociale Media
  • Verspreiding van het magazine via beurzen
  • Winacties / giveaways
  • Google adwords

Wilt u meer informatie?

Neem vrijblijvend contact met ons op: